Re: Utrata ostrości w monitorze po kilku latach użytkowania

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 13:31:01 MET

> Zabrałem się do roboty, /.../ I na tej krawędzi coś uparcie trzyma. Są w niej również
> dwa podłużne otwory, długości około 0.5 cm, ale nie mam pomysłu, co z nimi
> począć ;) Jeżeli to możliwe, proszę kogoś o szybką poradę, jak zdjąć to
> dziadostwo do końca.

Widziałeś może ostatni film o królu Arturze? jest tam scena, gdy jeden
gość z pasją uniemożliwia przejście wrogowi przez zamrożone jezioro.
Wykonuję on pewną czynność z prawdziwą pasja, jego zabieg sprawia, że
lód się załmuje. Niestety on też na tym ucierpiał :/ Ale jak zrobisz to
z tym monitorem w odpowiedni sposób to może przeżyjesz ;)
Sorry, ale jakoś tak sobie Ciebie wyobraziłem nad tym monitorem jak ten
rycerz na tym lodem :D

Wracając do Twojego problemu ... hmm, nie mam pojęcia, ale wiem jedno:
na pewno coś tą obudowę trzyma ;) Bierz szeroki płaski śrubowkręt albo
coś podobnego i po milimetrze dojdziesz do przeszkody.
BTW ostatnio tak otwierałem pilota ... nie jestem chirurgiem, był to
raczej pilot zdalnego sterowania TV :) Skubańcy nie dali żadnej śrubki
tylko same zatrzaski, które były pięknie schowane :/

Pozdrawiam
CFR