Re: Dobre chłodzenie procesora - ale po co ?

Autor: wytnij <jaseq_at_(wytnij)gazeta.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 12:20:30 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Tym niemniej, IMHO, procki mogą pracować do deklarowanej przez
> producenta temperatury i w takich warunkach "mają obowiązek" trzymać
> średnią żywotność. Ponieważ przekłada się to na całe lata
> praktycznego użytkowania kompa więc jak nie będziesz przekraczał
> max-10stC rezerwy to wszystko jest OK. Tak więc niektórzy, dążący do
> schodzenia poniżej tego warunku, przesadzają nieco.

Tak tylko wez pod uwage ze same czujki na plytach sa tak niedokladne ze
tak do konca nie wiemy ile jest stopni na procku . Wloz sobie tego
samego procka z tym samym chlodzniem do kilku roznych plyt to
zrozumisz. Dlatego im mniej tym lepiej bo plyta zawsze moze oszukiwac
BTW im procus ma zimniej tym dluzej pozyje (tak mi sie przynajmniej
zdaje :) ).

--
Foobar zapodaje: -- zastopowany boroczek