Re: Przedwczesny start

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 12:14:28 MET

Paweł Chrobak wrote:

> Moze budzenie przerwaniem x. i dopiero jak sa 2 karty ktoras sobie bierze
> to przerwanie
>
> patrzles w biosie czy wszystkie przerwania sa wylaczony ?

Przerwania nie są wyłączone (wake on IRQn), aby nie mieć problemów z
zasypianiem (budzić ma mysz, klawiatura coś tam jeszcze). Ale wszystkie
rzeczy związane z "power" (nie "wake") są na off albo disabled. One zresztą
chyba obie siedzą na tym samym IRQ (razem z tuzinem innych rzeczy).

Ok, poeksperymentuję.

No ale... czy przerwania działają przed wzbudzeniem płyty i startem
CPU/kontrolera przerwań? Kiedy startuje kontroler przerwań?

Wiem, teoretycznie przez PCI można startować płytę główną/układ resetu - ale
czy to robią przerwania? Jak to jest zrobione? Przerwania, spec linia,
jakaś sekwencja/adres?

Sławek