Re: monitor zmienia kolor

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 11:23:02 MET

Użytkownik "PP" <pemo74@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpp0rm$er$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam taki problem. mialem do niedawana stary monitor i wystepowalo na nim
> nastepujace zjawisko. czasami sam zmienial temperature barwowa. obszary
> koloru bialago zmienialy sie na odcien zoltawy. w miedzyczasie zmienialem
> karty graficzne i na kazdej wystepowal ten sam efekt. myslalem ze to wina
> monitora. teraz jednak kupilem nowy monitor i efekt zmiany kolorow nie
> zniknal. wystepuje nieregularnie i roznych kartach graficznych. wynikaloby
> tego ze nie jest to wina monitora ani karty graficznej. co wiec moze byc
> [...]
Magnes, pralka za sciana, linia wysokiego napiecia , torowisko tramwajowe,
albo kolejowe , ogolnie pole magnetyczne moze byc powodem takiego stanu
rzezczy. Widzialem kiedys jak pieknie kolory sie zmienialy jak tecza w
pewnym biurze jak obok przejezdzal pociag lektryczny :) W domu mialem
podbny problem ale tkwil w kablu od monitora, podlacz monitor do innego
gniazda i zobacz czy sie dalej tak bedzie dzialo.

Pozdro
Goomy