Klucz USB Bluetooth + zestaw słuchawkowy

Autor: Marcin Jabłonowski <abnuk_at_aster.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 10:48:19 MET

Witam!

Posiadam klucz Bluetooth USB BlueTake BT-007X i zestaw słuchawkowy Motorola
H801. Niestety przy połączeniu zestawu do komputera uzyskuję bardzo słabą
jakość dźwięku, podczas, gdy w połączeniu z telefonem jakość jest bardzo
dobra. Jak się domyślam (znalazłem też taką informację w necie) winnym
marnej jakości jest klucz USB. Może o tym świadczyć też fakt, że przy
kopiowaniu plików na komórkę uzyskuję transfer ok. 5kB/s, co trochę odbiega
od obiecywanych 723kb/s (~90kB/s). To za mało jak dla transmisji dźwięku z
kodowaniem PCM. Dlatego chciałem zapytać. Czy ktoś ma sprawdzony jakiś klucz
USB i uzyskuje dobrą jakość dźwięku? Chcę kupić taki klucz na prezent i nie
chcę znowu kupować kota w worku.

Pozdrawiam,
Marcin