Re: Abit KV7

Autor: Linuksowiec <nie.podam_at_bo.nie.chce.spamu>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 19:40:12 MET

> co sadzicie o plycie glownej Abit KV7 na Via KT600?
> Jak z jej wydajnoscia? czy to dobry wybor w tak niskiej kategorii cenowej?

Polecam każdemu, mam i jestem z niej bardzo zadowolony. Stabliność jest
bardzo wysoka i to nawet na Win98, co mnie bardzo zaskoczyło, bo jak
wiadomo Win98 lubi mieć odchyły. Mój Win98 na tej płycie chodzi prawie
tak samo stabilnie jak WinXP. I w ogóle nie ma z nią najmniejszych
problemów. Pokręcalność też bardzo wysoka.