Re: Radeon 9250 - jakość TVout

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 09:20:12 MET

Dnia Wed, 15 Dec 2004 07:10:19 +0100, Marian P napisał(a) co następuje:

> Witam,
> Zmieniłem grafikę GF2 Titanium na Radeona 9250VIVO (żeby mieć wejście TV)
> i mam wrażenie że TVout mam teraz gorszy.
>
> A może coś nie ustawiłem jak trzeba?

A może napiszesz co to znaczy gorszy? Jakość wyjścia Tv-out, tak samo jak
jakość obrazu, który karta generuje na monitor jest uzależniona od jakości
karty. I tak karty firmowe, uznanych producentów, takich jak Sapphire,
Gigabyte, Matrox itp. będą miały dobrą jakość wyświetlanego obrazu, a jeśli
kupiłeś coś z niższej półki to się nie dziw. Jeśli jest to karta lepsza to
może ma wadę. Poza tym kupowanie szybszej karty tylko po to by mieć lepszy
Tv-out to jakaś pomyłka, bo to akurat nie musi iść w parze.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB