Re: ceny w styczniu

Autor: maciej gromek <maciejgromek_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 08:05:32 MET

Użytkownik "JackEK" <sdf@pol.esp> napisał w wiadomości
news:cpnehj$kjq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ja zawsze rozumowalem w ten sposob ze w styczniu wiara nie kupuje bo nie
ma
> kasy po swietach i dlatego sklepy robia super promocje i obnizaja ceny,
zeby
> pozbyc sie sprzetu zalegajacego na polkach.

> powinny

sprzetu sklepy zaczynaja sie sila rzeczy pozbywac w grudniu. zeby na
inwentaryzacji nie zaplacic od zalegajacych rupieci. poza tym na hurtowniach
maja na przelomie roku puski - vide inwentaryzacja (mniej liczenia sprzetu).
takze ceny styczniowe to po prostu zazwyczaj normalne ceny wg kursu dolara.
dystrybutorzy maja nowe ceny (moze kwartalne obnizki cen prockow wtedy
wchodza - nie zauwazylem) i jesli akurat wypadnie ze sa nizsze, to tym
lepiej dla klienta :)

> Chieftec 1136H 360W - 150 zl

moga sie posypac gromy na moja lepetyne ale odradzam ten zasilacz. przy
wiekszym obciazeniu niestety nie jest cichy. w moim kompie jest slyszalny
(obudowa chieftec, gf3 ti200, 512 Corsair, A2500M@znacznie :),
wd80gb,seagate60gb). polecam dorzucic kilka zlotych i wziac model
HPC-360-302-DF 360W (cena brutto ok. 195-200zl). ewentualnie Modecoma
jakiegos z PFC. pojawily sie wersje z duzym wentylatorem (Noise Killer) ale
wczoraj sprawdzilem sobie cene i wwychodza jak Chieftec albo i drozej.

maciek