jaki procesor? - pytanie czysto teoretyczne

Autor: Sławek Ś. <slawas2001_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 01:07:06 MET

Cześć, mam płyte(chyba nVidia) z chipsetem i845E (FSB max =133x4 MHz),
pamięc to
w tej chwili 512(266 DDR)SDRAM i procesor Pentium 4 1,8 GHz,
czy jeśli dołoże drugą taką samą pamięć i zmienie procesor na powiedzmy 2,1
GHz to układ będzie wtedy optymalny pod względem parametrów przepustowości
magistrali systemowej i pamięci jeżeli nie to dlaczego?
Sprawdzałem w Biosie i obecnie FSB wynosi 100MHz (x4), co się stanie jeżeli
zmienie to na 133MHz?
Pytanie jest raczej teoretyczne i chodzi mi o lepsze zrozumienie zależności
między parametrami :)
Z góry dzięki za pomoc
Pzdr