Re: montaz procka

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 22:35:16 MET

> Ja jeszcze tylko dodam, zeby nikomu sie nie snilo wpinac wszystko w
> obudowie. Trzeba wykrecic plyte glowna, polozyc na czyms stabilnym (stol?)
> i ja jeszcze daje jakis worek pod czy cos, zeby jakas niby-miekkosc byla.
słuszna uwaga....

dodam od siebie żeby nie dociskać samego radiatora, jedynie przez uchwyt
sprężynujący...

co do uziemienia - oczywiście rozładować się przed montażem. W skrajnym
przypadku - cokolwiek przewodzącego na nadgarstek (np. zegarek), i do
tego linką (elastycznym przewodem) podpiąć się do "żelastwa" - np.
kaloryfera..

Pozdr.,
Michał