Re: FUJITSU MPF3102AT ???

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 21:18:19 MET

*Włodzimierz Wojtiu|<* wrote:
> czy to były jakieś feralne modele ?
> tak sobie przeglądałem uszkodzone na allegro
> i zwykle trudno 2 takie same znaleźć, a tego modelu
> dobrych kilka sztuk...

A MPG3409AT (także -T -E i inne warianty)? Te były feralne, padały
jak muchy, sam takiego miałem. Nawet gdzieś jeszcze pewnie bym znalazł
robioną przeze mnie mp3 z dźwiękami wydawanymi przez dysk. Na Allegro
znalazłem 7 takich. Cytuję z jednej aukcji: "Dysk od pewnego czasu po
włączeniu komputera po godzinie działania znika i nie chce się ponownie
zjawić dopiero jak ostygnie po kilku godzinach działa jak nowy[...]"
i z innej: " Nie widać w Biosie, kręci ale stuka.". Mój miał takie same
objawy, pewnie inne modele z tej gamy też...

--
Pozdrawiam
Peeter