Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 21:05:42 MET

Użytkownik "FADO" <katowiec@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpn020$6p4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jestem zielony w kwestii kart TV i chcialbym prosic o porade.
>
> Na co zwrocic uwage przy zakupie karty tv? Czy allegro to dobre miejsce do
> kupna takiego produktu? Jakie marki i funkcje polecacie? Nowa czy uzywana?
> Chcialbym na monitorze 19 cal ogladac tv (kablowka, stereo, nicam),
> chcialbym nagrywac czasami programy tv (nawet podczas nieobecnosci).
> Mozecie cos doradzic?
> A moze gdzies w sieci mozna poczytac o tym?

jednoznacznie napewno jest trudno odpowiedziec co kupic bo jest tego duzo.
ja posiadam lifeview 3000, czego akurat nie polecam. kup jakas na czipsecie
BTxxx bo duzo wiecej programow go obsluguje(nie philips-a).
a poza tym jak napisales, niech ma pelne pasmo kablowe, stereo nicam,moze
byc tuner radiowy(najlepiej tez stereo),i jakis dobry soft.
z wlasnych doswiadczen wiem ze zasilacz komputera(kiepski)potrafi skutecznie
pogorszyc jakosc obrazu tj.moga byc zaklocenia na czesci kanalow.
a bylo by najlepiej jakbys mogl ewentualnie wymienic na inna jakby co.
kwak