Wybór DVDRW

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 19:39:37 MET

Witam!

Wiem, że temat co jakiś czas wraca, śledzę te wątki, ale nigdzie nie
znalazłem oceny nagrywarek DVD pod względem nagrywania CDR

Tak więc wytypowałem 3:
1. LG 4160B
2. LiteOn 1653
3. NEC 3500

Ceny są bardzo zbliżone, a różnica pomijalna, ale głównie chodzi mi o
jakość nagrywanych CDR i CDRW. Wydaje mi się, że obecnie raczej nie ma
sensu kupować CDRW, szczególnie, że czytnik DVD też by się przydał, a na
kilka osobnych napędów mnie nie stać.
Jeśli ktoś chce mnie do googla odesłać, to proszę ze wskazaniem
zapytania, lub linku, bo ja nie znalazłem nic konkretnego, na cdrinfo
jest jak na razie tylko NEC opisany.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski