Re: Zepsuty sprzęt z Taiwanu - switch...

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 19:34:09 MET

networker wrote:
> Zakupiłem na Taiwanie bezpośrednio u producenta tzw sampla nowego produktu -
> no ale obydwie sztuki które kupiłem nie działają... Czy ktoś mi powie w jaki
> sposób wysłać najtaniej towar im z powrotem?;)

Będą trudności... a jakby tak dać to jakiemuś lokalnemu dystrybutorowi
sprzętu?
Gra warta świeczki, jeśli to jakiś lepszy, droższy switch, jeśli nie, to
nie ma nawet co próbować.
Przesyłki są drogie. Może te najzwyklejsze, nie są tak bardzo drogie,
ale bałbym się w ten sposób to wysyłać.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl