Re: Maxtor czy Caviar

Autor: EP <ROT13_ak01_at_ic.cy>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 18:19:02 MET

Użytkownik Tiger spłodził:

> Zgadzam się z przedmówcą, pracuję na Samsungach od wieeelu lat, ani
> jednego najmniejszego problemu nie zanotowałem.

Mi nie odpowiadała głśność w starszych dyskach samsunga np jeden z
pierwszych modeli z ATA/100 których miałem kilka, 40 gigabajtowy SV 4084H
(zresztą podobnie jak w wd. np z serii nawet JB, maxtorach), ale nowe dyski
samsunga są naprawde porządne.

> Hitachi podobnie -
> trochę krócej, ale też bez awarii.
> Pragnę też zwrócić uwagę na Fujitsu.

Fujitsu średnio. Niemiłe doświadczenia z dyskami Picobird 2,5" ten firmy. Za
to Hitachi, zwłaszcza 7K250 są milusi.

--
..