Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 17:01:51 MET

Dnia Mon, 13 Dec 2004 14:43:36 +0100, Radoslaw P. napisał(a):

> Chłopie, przestań pierdolić te swoje głupoty.
> Skąd ty te banialuki bierzesz, od kolegów z pracy czy piaskownicy? Jak to
> pierwsze, to ZMIEŃ PRACĘ, bo pracujesz z debilami, jak to drugie, to zmień
> towarzystwo.

Jezzzzz jak tylko sobe weekendowy odwyk od newsow zrobilem to sie taaaki
piekny watek rozwinal.

Reasumujac odnosze wrazenie ze:

1. Kolega KW usilnie usiluje udowodnic, ze procesory lepsze sa gorsze.
2. Bije od niego n-lat pracy w stylu nakazowo wykonawczym i zwiazanego z
tym czystego przyzwyczajenia
3. na dodatek przyzwyczajenie to podparte jest brakiem checi poznania i
zrozumienia.
4. Gdzieniegdzie rowniez wyplywa brak pewenych podstawowych wiadomosci
-zarowno z historii techniki jak i aktualnego stanu rzeczy.

Najzabawniejsze jest dla mnie udowadnianie jak to Motorola niby duuzo
lepsza okazala sie jednak gorsza. Przepraszam ,ale o czym my tu....
O procesorach czy marketingu i/lub przyzwyczajeniach? Kolego KW doprawdy
widze u "Pana" kompletne oderwanie od rzeczywistosci dnia dzsiejszego. To
smutne, ze ktos taki Ty kreuje sie na osobe wyznaczajaca innym pewne
sciezki wyboru (a w zasadzie braku wyboru). Sciezki takie a nie inne
wynikaja niestety tylko i wylacznie z niewiedzy lub tez swiadomego albo
nieswiadomego ignorowania faktow.

Z drugiej strony patrzac jednak, tak to jest w duzych firmach ze mozna
sobie lubic AMD ale jesli polityka globalana jest taka ze kupujemy Intel to
nie ma przebacz. Unifikacja sprzetu bywa wazna i docenia sie ja dopiewro w
wypadku problemow - nie wazne czy to bedzie sprzet X czy Y wazne zeby byl
taki sam dla calej firmy poniewaz rozwiazanie pewnego problemu obowiazywac
bedzie wowczas wszedzie. Nie zwalnia jednak to nikogo od myslenia i
analizowania. U mnie w firmie rzadzi Intel (jak na wiekszosci rynku
korporacyjnego) i mimo ze wole AMD to jednak jakos musze zyc z "farelka" na
biurku :-) Nie wazne ze mi sie to nie podoba - gora cos sobie tam wymyslila
(nie wazne czy dobrze czy zle) i trzeba sie do tego dostosowac. Jesli ma
sie wolna reke to mozna eksperymentowac i lubic lub nie, jesli jedna jest
sie trybe wiekszej maszyny trzeba czy sie chce czy nie pracowac zgodnie z
pewnymi regulami. :-(

Szkoda tylko, ze tak "swiatla" bez mrugniecia okiem akceptuje to co ktos
nakazal zupelnie nie analizujac sytuacji. Myslenie nie boli a
przyzwyczajenia bywaja zgubne.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]