Laptop + karta PCMCIA D-Link

Autor: _Q_ <bla_at_bla.com>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 16:36:50 MET

Czesc,

Moze ktos z was sie spotkal z takim czyms. Jest sobie laptop HP nx9005.
Mam do niego karte WiFi D-Link DWL-650+. I wlasnie chodzi o to , ze ten
zestaw jakos nie chce ze soba wspolpracowac w 100% dobrze. Kwestia jest
taka, ze przy podlaczaniu tej karty laptopa komp (z winXP) "zaskakuje"
dopiero za ktoryms-tam razem (no niezawsze ale czesto). Potrafi ja jakos
dziwnie wykryc i pyta o sterowniki do nowego sprzetu - jak mu je daje to
nawet nie probuje ich zainstalowac (oczywiscie karta jest
zainstalowana). Za ktoryms-tam razem wszystko "zaskakuje" i dziala
spoko. Jakies pomysly?

Pozdrawiam,
_Q_