Re: sterownik do nagrywarki w DOS-ie

Autor: Arek W. <wolek_at_pf.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 15:12:14 MET

Witam.
Wiktor S. napisał:
> Szanse są, bo to się da zrobić. Inna sprawa, czy ktoś to zrobił. Wątpię.
> Można próbować szukać pod "dos burning" -- znajduje kilka programów do
> nagrywania, np. http://doscdroast.freeweb.hu/index.html, ale takiego
> sterownika do emulacji dysku pewnie nikt nie napisał.
> (technicznie prościej byłoby napisać sterownik czytający i zapisujący do
> obrazu ISO (taki virtual cd), celem późniejszego nagrania tego na płytę)

Ewentualnie spróbować w emulatorze (np. DOSBox) skorzystać z dysku,
który jest obsługiwany przez jakieś oprogramowanie do zapisu pakietowego
(np. InCD). Nie testowałem tego, używałem tylko DOSBoxa i tak sobie
gdybam :>

Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arek W. | wolek[at]pf[dot]pl                       ]
[ Duron 1600 | ASRock K7S8X r.3 | 512 MB DDR333      ]