Re: laptop ???

Autor: Ysmay <ysmay13NOSPAM_at_poczta.fmWYTNIJTO>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 14:33:27 MET

> Przymierzam sie do zakupu laptopa . Szukam czegoś do 3500 zł (może być
> używany) Czy są jakieś szczególne modele które polecacie ?? Ja zastanawiam
> się nad marką Dell. Podobno są najlepsze. Co o tym sądzicie ?? Co powiecie
> o laptopach HP lub IBM ?? Czego unikac ?? Jakie modele (marki) omijać z
> daleka ?? Centrino ?? Mobile ??

Ale czy są takie modele które z daleka należy omijać ??? jednym słowem
wnioskuję z innchy odpowiedzi , że nie ma znaczenia czy bedzie to IMB, HP,
Dell lub Compaq ...

Komp potrzebny jest to programowania , programów użytkowych, internet ,
grafika ... Jednym słowem do nauki ;)... Dobrze by było aby był lekki ...