Re: Pilna pomoc w zakupach

Autor: maciek <maciejgromek_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 13:46:17 MET

Użytkownik darek_radom napisał:

> Witam!
> Prosze o pomoc w wyborze drukarki: Samsung 1580 (laser) za 580 zl (w
> sklepie) czy cos innego za podobna cenę? Jak z późniejszymi kosztami
> utrzymania (toner nowy/regenerowany)?

chyba 1520? ok 320zl nowy toner, zasypka do niego (uzupelnienie) ok
50zl. beben (razem z tonerem) ma zywotnosc ok 6000 stron wiec raz
uzupelniasz oryginal a potem musisz kupic oryginalny toner.
mam w firmie 1510, klient kupil 1520. powyzsze dane sprawdzono wiec
empirycznie :) (po polskiemu - przerabialismy to juz :-))

> Proszę o szybką pomoc, bo do godz.17 muszę na coś się zdecydować. Z góry
> dziękuję!

mam nadzieje, ze pomoglem :-)
aha, ladnie toto drukuje, w miare szybko jak na moje potrzeby. oszczedza
ladnie prad i przez to rozgrzewa sie cholernie (jak na moje potrzeby)
dlugo, nim zacznie drukowac. ale coz poczac - cos za cos.

> POZDRAWIAM!
ja rowniez
Maciek