Re: Co polecicie?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 12:12:44 MET

Tue, 14 Dec 2004 11:53:01 +0100, na pl.comp.pecet, Mumin* napisał(a):

> Jeszcze jedno, oczywiście chodzi mi o kupno możliwie wyłącznie płyty i
> procka, w przypadku intela jeszcze zasilacz, ale to wiadomo, ze Chieftec ;)

IMHO lepszy jest athlon 64, ale w obu przypadkach te 900zl to troche jakby
malo...

Co do rdzenia - jak sie umie zakladac to sie nic nie dzieje. A jak sie nie
umie to sie kupuje w sklepie plyte + procek i mowi zeby zalozyli. Jak nie
zaloza idz gdzie indziej.
Rozwiazaniem moglaby byc tez podstawka miedziana na procesor, podobno
pomaga chronic przed ukruszeniem (nie testowalem osobiscie).

Acha - zarowno athlon64 jak i P4 maja rdzen osloniety.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl