Re: czy mocy wystarczy?

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 11:35:00 MET

Proponował bym coś większego, o większej mocy :)))
Może nie z górnej półki, ale coś średniej klasy ale o mocy 300 W, osobiscie
mam Codegena 350 W przy sprzęcie :
AMD Athlon XP 1700+
Abit NF7-S v2.0 , GooDRAM 2 x 256 MB ( PC 3200 DDR SDRAM)
SHAPIRE Radeon 9600 PRO
SyncMaster 795MB
Maxtor 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
CD-RW GCE-8481B
DVD-ROM GDR8163B
 i jak narazie chodzi wszystko bez problemu co do zapotrzebowania na moc.
Wiem że wywola to dyskucje na temat marki, ale taki zasilacz mam, nie stać
mnie na lepszy... i jak narazie (4 miesiące) chodzi bez problemów.
Jesli Masz kasę weż coś lepszej marki ale naprawdę o mocy 300W lub w górę :)