Co polecicie?

Autor: Mumin* <gosmo67_at_pocztaWYTNIJ.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 10:46:50 MET

No i stało się, ukruszyłem Thunderbirda, teraz muszę się wyposażyć w coś
nowego i zastanawiam się, w co? Otóż pamięci mam (512 DDR400 + 128 DDR266),
płytkę mam praktycznie do sprzedania, bo nic nowego już w nią nie włożę,
grafika AGP GF2MX200 może zostać, PCI SB128 może zostać, PCI 8139too może
zostać. Chcę się zmieścić w 900 góra 1200zł i nie wiem co kupić. Zależy mi
głównie na stabilności i nie wiem co wybrać, ale będzie to PIV lub Athlon
64? Nie znam się zbyt dobrze, na sprzęcie, bo nie jestem z tym na bieżąco,
ale chciałbym abyście podali, jakie byłyby waszym zdaniem najlepsze
konfiguracje dla Intela i AMD. Aha, i nie chodzi mi o to, czy intel jest
lepszy od amd, ale jaka konfiguracja dla obu tych technologii byłaby
najlepsza. W tej chwili najważniejsze będzie dla mnie, aby procesor nie miał
rdzenia na wierzchu ;)

--
Pozdrawiam, Mumin