Re: montaz procka

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 10:31:05 MET

> wczoraj obejzalem sobie filmiki instruktazowe jak zakladac procka na
> stronie
> amd i jakies pdf'y poczytalem
> i wszedzie trabia o opaskach uziemiajacych....
> czy na prawde moze sie cos stac jezeli tak po prostu zlapie za
> procka???

Chyba wystarczy się rozładować (bez skojarzeń) dotykając jakiegoś
elementu uziemionego. Zdażyło mi się kiedyś, że kolega podaje mi dysk
i po dotknięciu obudowy poczułem kopnięcie (żaden z nas nie dodtykał
elektroniki) i dysk żyje.
Ważniejsze (większy stres) zakładanie sprężyny radiatora. Można
uszkodzić rdzeń procesora albo płytę główną.
Po pierwsze - ważny dobry sprzęt - wkrętak pasujący dobrze do zaczepu
Po drugie - nie kołysać radiatora na krawędzi rdzenia!!!

--
Józef