Re: komp dwuprocesorowy

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 04:20:06 MET

Użytkownik "smok" <info@vizionair.com.pl> napisał w wiadomości
news:cplbs4$6lo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przymierzam sie do zakupu jakiejs solidnej
> maszyny dwuprocesorowej do renderowania,
> z tym ze oczywiscie nie chce przeplacac, dlatego mam
> pare pytan do ekspertow :
>
> - gdzie kupic czesci ?? (na gieldzie w Warszawie chyba trudno dostac takie
> rzeczy)

Nawet jeśli to będzie raczej mały wybór. Idź do największego sklepu tam
gdzie mieszkasz, jak nie będą mieli to zamówią. No chyba że odpowiada ci
transakcja wysyłkowa.

> - czy pamieci musza byc ECC-R ?? To drastycznie zwieksza koszt...

Trzeba znalęźć płytę główną która obsługuje zwykłe Non-ECC pamięci. Niech ci
dobiorą/zaproponują w sklepie (z tego co mogą "załatwić")