Re: Czym różni się ustawienie dysku MASTER od SINGLE DRIVE?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:56:30 MET

"*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> wrote in message news:174tmwq4mgvmd$.jru6uw4xo6hi$.dlg@40tude.net...

> Nie w tym rzecz.
> Oczywiście postęp ma swoje prawa.
>
> Tam, gdzie mogę sobie pozwolić na zadowolenie
> (bo mam na to czas) - to sobie to cenię.

No to postaraj się zrozumieć, że skoro pytam
to liczę na to, że ktoś będzie znał odpowiedź.
Gdybym chciał sam grzebać w kodzie binarnym
jakiegoś programu to nie po to aby wyjaśnić
jakąś nieistotną ciekawostkę, o którą pytałem.
Mam w życiu ciekawsze rzeczy do roboty...

> Jednak takich przypadków jest coraz mniej....
> Ale nauka też kosztuje. Przykład:
> Kolega przedmówca nie wie jak ugryźć BIOS,
> który nagrał na dyskietkę.

Nie wiem o jakim przedmówcy piszesz - w tym wątku
nikt chyba o dyskietce nic nie pisał, albo ja nie
widzę wszystkich postów - nieważne...

Nie wiesz czym się różni ustawienie MASTER od SINGLE?