Re: Monitor lcd i drukarka

Autor: Gregry <gregry_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:36:04 MET

Widze, ze na razie nikt nie odpowiada. Moze troche zbyt ogolnie zadalem
pytanie.

Sam troche poszukalem i wstepnie znalazlem:

Monitory:
Belinea 101751B silver-black - 1409zl
Samsung SyncMaster 710N silver-black (pivot) 1500zl

Ewentualnie cos Iiyamy, sam zreszta nie wiem. I tak skonczy sie na wizycie w
sklepie i dokladniejszym testowaniu, ale mam nadzieje, ze cos podpowiecie.

Co do drukarki, to waham sie troche pomiedzy Canonem PIXMA iP1500, a czyms z
HP, moze Epsona. W tym przedziale cenowym pewnie i tak nie warto spodziewac
sie rewelacji, wolalbym jednak uniknac ewidentnej wpadki, np. strasznie
drogiego tuszu czy jakichs innych niespodzianek.

Pozdrawiam,
Grzesiek