Re: LCD do biura,do dlugiej pracy, max 1500zl

Autor: sli <sli_at_poczta.gazeta.nospam.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:54:12 MET

> Witam potrzebuje kupic LCD 17 do zastosowan biurowych,czasem do obejrzenia
> filmu. Wazne jest by nie meczyl oczu przy dlugiej pracy i by dobrze
> wyswietlal
> czcionke. Nie do gier. Waham sie miedzy modelami jak nizej

szkoda, że nie napisałeś konkretnych modeli tylko podałeś skróty, wtedy
więcej osób by ci odpowiedziało...

17" Belinea 101751B silver-black
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14263

mam w firmie 101741 - poprzedni model, też na PVA czy MVA, jestem bardzo
zadowolony, a siędzę przed monitorem duuużo

uważam, że do pracy biurowej MVA/PVA jest dużo lepsze niż TN

zresztą poczytaj www.mva.pl

pozd
sli