Re: dwie grafiki

Autor: KonTRak <kontrak_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:18:32 MET

> Ten Twój FX52000 jest już wsadzony w slot AGP. To jest baaaardzo kiepska
> karta. Trzeba ją wyjąć i zastąpić czymś lepszym. Proponuje coś koło
> Radeona 9800Pro. Wtedy jakoś sensownie zaczną Ci gierki działać :)

Czyli pomyliłem pojęcia,chodzi mi o kartę na PCI.No i wciąż nie otrzymałem
odpowiedzi,bo właściwie nie chcę na gwałt nic wymieniać, tylko się
dowiedzieć:
a)czy możliwe jest żeby działały jednocześnie 2 karty, jedna na AGP druga na
PCI
b)jeśli tak to w jaki sposób współpracują, która za co odpowiada itp.
Pytam z czystej ciekawości i chęci zrozumienia.
pozdrawiam
KonTRak