Re: [problem] napęd combo dvd/cdrw

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:57:01 MET

szara wrote:
> napęd widzi /uruchamia płytki DVD natomiast przy zwykłych cd'ekach
> czyta płyte jednak po kliknieciu na ikonke wyswietla sie wielkie nic,
[ciach]

Ja tak mialem z napedem DVD Asusa, plyty DVD czytal pieknie, natomiast
nie wykrywal plyt CD. Czyszczenia, smarowania nic nie pomogly.
Z tego co wiem, moj naped posiadal 2 lasery, jeden od DVD, drugi od CD -
jeden z nich musial sie popsuc. Byc moze u Ciebie tez tak jest?
Proponuje jeszcze sprawdzic naped pod jakims knoppixem, ktos, ktos sie
chociaz odrobine zna bedzie wiedzial cos wiecej.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl