Re: Czym chłodzić chipset i865?

Autor: Grzegorz Kobylinski <grzegorz.kobylinski[nospam>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 21:10:29 MET

Witam.. akurat mam ten sam dylemat..co jakis czas mam reset.. ta sama plyta.
bios 1004, i udalo mi sie zmierzyc temperature za pomoca laserowego
miernika.

> Specyfikacja mówi o 95 stopniach, kurde aż tak tam gorąco?

wahala sie w okolicach 56-62stopni.. odczyt sie zupelnie nie zgadza z tym co
pokazywal speedfan.. czy tez everest.. w odczycie motherboard.. (swoja droga
to gdzie ten czujnik mieszka ? ;-)

Resety mam co jakis czas.. zasilacz.. tagan. ?

pozdrawiam Grzesiek