Re: DVD pojemność płyt i wybór nagrywarki

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 20:50:20 MET

Michal Bien napisał(a):

> Co ciekawe mozna wprowadzic numer z
> NeroEkspress zbundlowanego z nagrywarka a potem nowy dla wersji
> podstawowej. Za te 40 zl kupujesz po prostu inny numer seryjny.

Przetłumaczyć nie umiem, ale zrozumiałem to tak, że soft jest ten sam,
tylko inny numer seryjny odblokowuje pewne opcje?

Czy te opcje są warte, żeby je odblokowywać?

> JA Cie do
> niczego nie namawiam - po prostu informuje ;)

Dziękuję zatem za informacje, ale jako, że w przyszłości sam będę pewnie
zarabiał pisząc, to nie chcę kraść softu na który mnie stać. Te 40 pln
wliczam w cenę nagrywarki i już.
Tak więc dla czystego sumienia, jeśli cena programu nie jest kosmiczna,
to postanowiłem kupować legalnie soft, choćby i to był tylko numer
seryjny i licencja. Tak wiem, jestem naiwny i frajer. Ale ograniczeń
prędkości też przestrzegam.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski