Re: za glosny komputerek

Autor: d+ <dplus.USUN_TOo_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 17:42:16 MET

Użytkownik "kornik" <such666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpkapn$pq7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> myslalem o chlodzeniu wodnym, ale troche za drogie jak na jeden raz, a ja
> chcialem systematycznie dokpowac poszczegolne elementy, w wiatrakach olej
> juz dawno jest, ale to bylo tymczasowe, a teraz znowu sie zrobilo jak
> dawniej, czyli ze glosno. a z tym chlodzeniem wodnym to moze jakies bys
> polecil jezeli cos wiesz o tym ( raczej duze szanse ze wiecej ode mnie ,
bo
> ja nic na ten temat nie wiem :P) ile to kosztuje takie sensowne, a nie
> takie za 100zl ,jak to ma sie z wydajnoscia, jakie temperatury mozna
> uzyskac?

sam sie nie znam za dobrze, ale widziałem firmę która sprzedaje zestawy i
poszczególne elementy - np masz 2 dyski ,to se kupuuejsz 2 chłodzenia do
dsyku, 1 do grafiki, 1 do czegos tam jeszcze - można to poskładać i jest ok
(aby mieć gwarancję trzeba kupić zestaw przez nich proponowany, ale mysle ze
by sie zgodzili na małą modyfikację)

swoją droga muszę powiedzieć, że mam w kompie 3 wiatraki i jakoś an
przegrzanie nie narzekałem (CPU, grafika i zasilacz) - kupwanie wiatraka dla
dysku jest zbędne - chociaż trochę sie nagrzewa... - ja mam w tkaim miejscu
hdd, że przelatuje pzez niego trochę powietrza (w dziurze 3,5" po fdd)