Re: pawel...

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 17:18:23 MET

> Nie powiedziałeś nic o Sockecie, ale domyślam się, że chodziło Ci o 939.
> IMHO warto! Dużo lepszy kontroler pamięci, technologia Cool&Quite.
> Płytka, każda z VIA KT880.

Ja mysle ze na NVidia NForce 3 250...a co myslisz o tym K8NS PRO NF3 SATA
FW 1GBLAN BOX jest problem z kasa na ten podzespol i nie wiem czy mam sie
starac o zdobycie kasy na niego. Czy proponujesz cos tanszeego np: to samo
tylko bez PRO albo na innym chipsecie K8VT800 KM800 SATA LAN BOX albo
K8VT800 PRO SATA FW 1GBLAN BOX !!