Re: zestaw komputerowy za 3000zl

Autor: paulinio <coolerix.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 15:54:30 MET

Dzięki za opinie...
grafikę pewnie wymienię... i RAM...
twardy coś koło 7200. :D bo na 10000 mnie nie stać.
Netservice wybrałem tylko ze względu na dość średnie ceny, aby porównać, a kupować
prawdopodobnie będę w ECS czy ESC(nie pamiętam) w Gdańsku.
monitorek już praktycznie wybrałem, słyszałem wiele dobrego nt. LG L1730P.
I właśnie zastanawiam się nad wentylem czy wziąć BOXa bo pewnie procek i tak będzie
niemało podkręcany... ale pożyjemy zobaczymy.
Nagrywarki itp. w innym czasie :)
jeszcze raz dzięki

--
                                             Pozdrawiam