Nowy BIOS do VA 503+ - proszę o pomoc.

Autor: Marek <marek9993.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 15:13:23 MET

Pytanie przede wszystkim do obecnych lub byłych użytkowników tej płyty.
Moja płyta VA-503+ ma BIOS JE439.
Jeżeli chciałbym go zmienić np. na JE4333, to jak mam to zrobić żeby
nie spieprzyć?
Czy jest możliwość zachowania starego BIOSu i wgrania go jak
coś nie uda?
Co można zrobić źle przy zamianie BIOSu?
Pytam, bo nie chcę robić eksperymentów, a są miesiące, że Allegro
aż ugina się od płyt w rubryce uszkodzone, które są po nieudanej
aktualizacji BIOS-u :)
Płyta ma BIOS wlutowany - więc saper myli się tylko raz.

Marek