Re: CD RW 32x

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 12:33:04 MET

"Sander" cpjtcl.2b0.2@Hobby.od.18.lat

> Nie, tak jak pisałem błędy C1 są :(
> Dlatego wolałbym płytki CDRW x24, o czym juz pisałem.
> http://www.sander.neostrada.pl/cdrw.png

Dziękuję.

Z tymi błędami różnie bywa: Teraz są, później
znikają albo pojawia się ich więcej. :) (sprawdzam
wyrywkowo płyty jakiś czas temu nagrane, więc wiem)
Ponadto jeden napęd zaraportuje wystąpienie błędów,
inny nie. :)

Trochę szkoda, że nie pokazałeś płyty nagranej ,,po brzegi". :)

CDRW warto czasami przetrzeć mikrofazową ściereczką. :)
(do kupienia w sklepach fotograficznych/optycznych)

E.