przedłużenie kabla monitorowego

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 11:15:50 MET

Witam
mam nadzieje ze to jest TG
mam ambitny plan przygotowania podtynkowej instalacji do podłączenia
rzutnika zainstalowanego na suficie.
poza s-video i composite chce pociągnąć instalację która umożliwi mi
przypięcie do rzutnika komputera (tzn rzutnik wisi na suficie a ja wpinam
się w gniazdko na ścianie...)
I teraz tak.. w salach konferencyjnych rzuciły mi się w oczy przewody
zakończone z jednej strony d-sub'em a z drugiej chinchopodobnymi wtyczkami
(nie przyjrzałem sie dokładnie prawde mówiąc ale przy najbliższej okazji
niewatpliwie to uczynie :-) )
i teraz do meritum...
czy instalacja komputer-->wyjście monitorowe-->kabel d-sub->BNC-->przewody w
ścianie(jakie?? koncentryk przyzwoity wystarczy??? długość.. z 15 metrów
:-) )--> kabel BNC->D-sub-->projektor będzie działac prawidłowo???

pozdrawiam
Bartek