Re: LCD przez DVI z Radeonem 7500 - nieprzyjemny efekt

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:27:15 MET

Użytkownik "PITmaster" <pitmast@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:cpjmvo$n3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam w pracy monitor LCD SAMSUNG SyncMaster 710T podłączony przez DVI
> do
> karty Radeon 7500 Gigabyte'a. Obraz jest piękny ale co jakiś czas
> (20/30
> min - różnie) mam taki nieprzyjemny efekt, że obraz lekko - pewnie z
> 10pikseli - chowa się w lewo i momentalnie powraca. Dzieje się to
> błyskawicznie ale jest widoczne. Czasami nawet dochodzi do tego
> czałkowite
> wygaśnięcie obrazu na ok 0.5s.

Mialem cos podobnego w domu, na rozdzielczosci i czestotliwosci, jaka
mialem, w monitorze ustawilem na automatyczne ustawienie i efekt
zniknal. Ale ja mialem inna karte - 9800PRO, inny monitor - marvin 15",
i podlaczony pod "zwykle" VGA i system XP i nowsze sterowniki. Jak nie
masz takiej opcji w monitorze, to moze zmien szybkosc odswierzania w
systemie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl