Re: FAT - NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:11:58 MET

Użytkownik "INDYGO29" <Indygo29@vp.pl> napisał w wiadomości
news:cpigl6$pnu$1@atlantis.news.tpi.pl
> No jak tak myslisz !!!!
> Z całym szacunkiem - sprubój to zrobic :))))
> Fdisk nie widzi partycji pod NTFS więc nie mozna usunąc tej partycji.
> Ja uzyłem specialnego programu MAXTOR dołaczonego do dysku :)
> Dopiero to pomogło :))))

Fdisk widzi partycje niezależnie od tego, czy są one NTFS czy np. XFS, i
pozwala je usunąć. W każdym razie dotyczy to AFAIR jego wersji z Win98
SE. Niemniej fdisk jest bardzo prymitywnym programem i nie polecam go do
partycjonowania dysków. Z powodzeniem można go zastąpić znacznie
bardziej wszechstronnym Ranish Partition Managerem, który jest darmowy i
ważąc 70 kB zastępuje i fdisk.exe, i format.com na dyskietce startowej.
A tak na marginesie - nie należy używać fdiska (przeznaczonego dla
systemów z linii 9x) mając XP, to chyba oczywiste....

/odpowiadając zmień px na pl/