Re: jak podłączyć panel LCD TRACER TRO-767

Autor: Torx <torx_skasujto__at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 08:17:46 MET

w <news:cpf4aa$379$1@mamut.aster.pl>
Bernard napisał(a):

> Najlepiej zgodnie z instrukcją i opisami na złączach.

WItam,
takie rady możesz sobie w 4 litery wsadzić.
Bierzesz mnie za idiotę ?
gdyby to było takie proste nie byłoby problemu.
Sklep z obudową dostarczył jedynie instrukcję programowania panelu.
Okazało się ,że nie ma w paczce kabelka zasilającego panel i instrukcji
instalacji. Jak tam dotrę dzisaj to im łby pourywam. Zapłaciłem kasę to
wymagam ,żeby wszystko było w należytym porządku.
Rozrysowałem sobie już schemat i podłączyłem prowizorycznie.
Panel działa ale dziwię się ,że producent nie był w stanie
zaimplementować wyłączenia kompa przyciskiem POWER a tylko uśpić .
Dla ciekawskich panel składa się z kilku przekazników i Atmelka
AT89c2051 + LCD.