Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 23:40:46 MET

> 1) Jak wygląda zalecenie używania procesorów Intela? Bo to,
> co podałeś, nie ma żadnej mocy prawnej. Co to jest 'plat-
> forma Intel'? Pentium? Itanium? i860? i960? 8086?

Nie bredź, wiesz dobrze o co chodzi.
Serwer News, z którego obaj teraz korzystamy
jest "IBM e-server". Jak myślisz na jekiej
platformie: Motoroli, Sun czy Intel ?

> 2) Testowałeś, czy rzeczywiście programy o których piszesz
> działają źle na komputerach z procesorami AMD? Jakiego
> typu były z nimi kłopoty i jaka była ich przyczyna?

Nawet nie będę się brał za testowanie, bo i tak autor aplikacji
(lub autorzy) powie: "Gwarantuję poprawną pracę na platformie
Intel z systemem Wintows NT4.o z SP6a".

> 3) Warto informować kogo się da kto odpowiada za decyzje
> w sprawie wyboru sprzętu, że na zachodzie Europy już
> się zaczyna fala pozwów wobec organizacji faworyzujących
> (głównie w przetargach) Intela. To dotrze i do nas.

Decydenci mają to w nosie.
Konserwatorzy sprzętu wolą Intela, bo jest cichy
i zabezpieczony przed przegrzaniem (Mówimy o 'nacji'
PentiumIII i odpowiadającym mu AMD).
Pentium4 jest mało a wynalazków 64 bitowych w ogóle.

--
[ *KW* | ABIT IT7 + P4 2.26 BOX + 1024MB PC2700 Kingston ]
[ Sony E400 + GF4 Ti 4280 270/450 & AverMedia TV & Phone ]