Re: Utrata ostrości w monitorze po kilku latach użytkowania

Autor: Alfa32 <einstein5czysc_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 21:43:05 MET

> polecam postawienie lustra (czystego :) naprzeciw ekranu, dużo wygodniej
> jest patrzeć tylko w jednym kierunku, i nie trzeba wyginać rąk w cztery
> strony
Lustro tutaj nie pomoze, trzeba z dosc bliska patrzec na szczegoly obrazu.
Najlepiej obserwowac linie "rysowane" przez elektrony na luminoforze -
patrzac z boku monitora, czyli wg mojego posta wczesniej wzrok kieruje sie
pionowo w dol, bo monitor stoi juz na boku. Tym sposobem poprawialem juz nie
jeden monitor czy TV pod katem ostrosci wiazki elektronowej.

Alfa32