Re: Ktora nagrywarka DVD - bez limitu cenowego

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 21:36:43 MET

"Michal Kawecki" 449ipc.9ag.ln@kwinto.prv

> A o której nagrywarce w takim razie chciałbyś pisać?
> (spośród DL naturalnie)

Mnie to obojętne, ale DL stanowi jednak nowość i trudno jeszcze wyrokować. :)
Dopiero po kilku (dwóch co najmniej) latach będzie można coś o tych nagrywarkach
powiedzieć. Dziś -- można jedynie (moim zdaniem) podziwiać ;) ich wygląd, oceniać
głośność pracy, zgłaszać ewidentne błędy i napotkane kłopoty. (z serwisem lub
z samymi nagrywarkami)

E. :)