Re: zestaw komputerowy za 3000zl

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 21:23:01 MET

paulinio wrote:

> Prosiłbym o opinie na temat tego sprzętu. No i o propozycje być może na temat
> zupełnie czegoś innego...
> Najważniejsza jest dla mnie wydajność w grach i programach graficznych.

IMHO w "gierkach" znacznie większy wzrost wydajności odczujesz kupując
raczej sporo "mocniejszą" kartę graficzną (w zasadzie to najważnieszy w
grach podzespół), nawet kosztem gorszego procesora i ew. nieco tańszej
płyty gł. Co do ramu to nie bawiłbym się "zawalanie" slotów tak małymi
modułami pamięci - kup co najmniej 1x512 MB i dokup (od razu lub jak nie
starczy "kasy" niedługo póżniej) dodatkowy 512 MB. Dla zadeklarowanego
gracza 1 GB to w zasadzie "zdrowe minimum".
BTW - nie wiem jak kombinujesz z HDD, ale jak chcesz wstawić stary 5400
RPM "z szuflady" to się nie zdziw jak osiągi całego nowego kompa
"siadną". Pomyślałbym natomiast o nagrywarce DVD+-RW, naprawde /bardzo/
przydatna sprawa.

> w sklepie netservice.pl

Uważaj na nich - nie mają zbyt dobrej reputacji, potrafią "pojechać
krótko" z klientem..

> Z góry dziękuję.

NP