Re: Sprzęt do Internetu

Autor: p3pE <g_o_d_1_0_7_at_ATgazeta.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 21:19:25 MET

Ewa wrote:

> Mam jeszcze pytanie dotyczące kamery.
> Jakie warunki powinna spełniać by nadawała się do wideokonferencji?
> Czy w tym celu konieczne jest podłączenie kamery do karty TV?
> Kamerę podłącza się normalnie do gniazda USB, więc w celu
> podłączenia do karty TV niezbędna jest chyba jakaś przelotka?
> Przy podłączeniu do karty TV - czy powinno się podłączyć kamerę
> do Video (żólty chinch) czy do S-Video (czarna końcówka)?

Droga Ewo!
Wiekszosc kamer internetowych spełnia warunki by je wykorzystywać do
wideokonferencji. Kamerę taką podłącza się tylko do USB. Karta
telewizyjna służy do zupełnie czego innego tzn. do zamiany sygnału wideo
analogowego na cyfrowy tak by była możliwa jego komputerowa obróbka,
zapis lub możliwość wysyłania e-mailem. Kamera którą podłączasz do USB
już zapewnia sygnał cyfrowy więc karta telewizyjna nie jest wogóle
potrzebna do wideokonferencji. Takie kamery nawet nie posiadają
możliwości podłączenia ich do karty telewizyjnej.
Moja dziewczyna posiada kamerę Logitech i jest bardzo zadowolona.
Modelu nie pamiętam, ale nie wiem czy jest dostępny na Polskim rynku
ponieważ otrzymała ją w prezencie od rodziny z Kanady.

Pozdrawiam
Marcin