Re: Doradźcie w sprawie nagrywarki CDRW

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:52:47 MET

"Michal Bien" Xns95BDD2A05F107mbien@127.0.0.1

> Podziwiam. Przed CD-W58E mialem CD-W54E - sprzedalem bo mnie szlag
> tafial czekac na plytke ponad 20 min i to bez ochrony zapisu. Za to na
> CDW58 doczekalem do teraz [DVDRW kupowalem ~miesiac temu].

Ja miałem 4x CD (czyli ponad dwadzieścia minut na 700 MB) bez ochrony
zapisu i szlag mnie nie trafiał. Dopiero Nero 6 pod WME zaczął zapisywać
z błędami i trzeba było przenieść się na WXP. :) (do wersji 5 -- było OK)

> Bierz LiteOna SOHR5238 - czyta i nagrywa na wszystkim. A nagrywajac
> CDR x24 w ~3,5 min bedziesz sie dziwil jak mogles tak dlugo siedziec na
> CDW54E.

Mnie to akurat nie przeszkadzało -- przecież nie trzeba
procesu wypalania obserwować z zapartym tchem. :)

E.