Gigabyte GA-8TRS350MT ktoś z tą płytą walczył?

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:14:21 MET

Witam serdecznie!

Mam problem z płytą główną Gigabyte GA-8TRS350MT. Płyta dość tania (300 pln)
bo posiada na sobie zintegrowaną grafikę ATI Radeon 9100 (na rdeniu 9200??) z
TV out.

No i właśnie to Tv-OUT. Oryginalne sterowniki dołączone na dysku komletnie nie
uwzgledniaja tego złącza. Telewizor podłączony, ale nie mogę znaleźć i
uruchomić żadnego (znanego z GF 4 nwiev) trybu dwuekranowego lub czegoś
podobnego. Wogóle zresztą karta nie wykrywa telewizora... Dramat.

Wogóle mam problem ze sterownikami do tej płyty.
Sterowniki do grafiki szukać na stronie Gigabyte, czy też ATI? Które
instalować? Obecnie karta chodzi nieźle nawet, ale jak trafi na grę
renderowaną w OPEN GL to kicha. Gra chodzi skokami.

Karta graficzna zabiera sobie 64 MB z RAMu zainstalowanego na płycie (512 MB
3200) a mimo to chodzi strasznie wolno. Dodam, że gra chodziła płynnie na GF 2
440 MX.

Do info: Płyta jak wyżej z kartą muzyczną i grafą na sobie, dysk 160 Seagate
ATA z przejściówką podpięty pod SATA 1. Nagrywarka wpieta na IDE1
Procek celeron D 1,6.

Jak ktoś coś wie o tej płycie lub problemie, proszę dać znać.
Będę niezmiernie wdzięczna.

Anka