Re: Słuchawki dobrej klasy dla laptopa

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:38:28 MET

Marcin Szewczyk (Wodny) wrote:
> Myślę, że coś z Sennheisera by mnie ucieszyło, bo chodzi głównie o
> jakość dźwięku. Mikrofonu ma w tym nie być.

Idz do sklepu i sproboj kilka rodzajow sluchawek. No i moze nie kupuj
najlepszych, bo zobaczysz jaki masz kiepski sprzet odtwarzajacy. Np.
moje sluchawki Sennheisera w Pocket PC (douszne), a stare Aiwy.
Z niedousznych mam jedne z tanszych Philipsa za ok. 50 PLN, sa dobre
(chociaz juz sie urwal jeden palak i mam go na tasmie klejacej). W media
markt jest sporo wystawionych sluchawek i moze sobie posluchac jak co
slychac. Generalnie drogie nie musi oznaczac dobre.
Nie kupuj takich sluchawek, co to sa za <10 PLN, z praktyki mozna sie
spodziewac marnego dzwieku.

> PS
> Czy słuchawki 6-kanałowe działają też normalnie na 2 kanałach?

Pierwsze slysze, sluchawki 6 kanalowe? Jakbym takie projektowal, to bym
zrobil tak, by dzialaly na 2 kanalach tez, bez zadnych przejsciowek.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl