przejscowka socket - slot na AB61

Autor: arzaw <arzaw_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:16:54 MET

Czesc
mam plyte glowna AB61 Shuttle ze zlaczem na procesor typu slot1
obsluguje pentium 2, 3 do 800 MHZ i Celerony do 477 mhz
Obecnie mam w niej celerona 477 w przejscowce socket 370 > slot1
chcialbym wlozyc w niego celerona 800 na socket 370 i mam kilka pytan

1.Przejscowka ktoram mam obecnie ma raczej ma&#322;e mozliwosci
konfiguracji (tylko jedna zworka i nie wiem do czego brak info o
producencie czy oznaczen ) czy da sie w nia wlozyc celerona 800 i cz y
bedzie chodzic na tej plycie ?

2.Czy w ogóle jest mozliwe dobranie takiej przejscówki pod taka plyte
glowna zeby cell 800 chodzi&#322; ?

3.Jezeli jest mozliwe to jaka polecacie ?
czy
Przejscówka Slot1 FC-PGA Aopen wersja Box
Przejsiówka Sloy1 FC-PGA MSI MS6905 Master box
moga byc ?

4. WIEM ze temayka tego postu jest raczej leciwa ~_^ ale moze jednak
ktos cos pamieta z *tamtych* czasow ... ?????

5.Link do strony plyty glownej
http://www.shuttle-computer.de/ab61_conf.htm#konfiguratio

Bardzo prosze o pomoc z góry dziekuje
pozdrawiam